YSL Beauty – Black Opium Launch #YSLBlackDiary

Yves Saint Laurent Beauty’nin Türkiye’deki ilk e-PR projesi olma özelliğini taşıyan bu projede markanın globalde değişen konumlandırmasını bir Influencer projesi ile lokale taşıdık. 72 gün boyunca süren bu projede markanın yeni DNA’sını oluşturan ‘’cool, genç, şehirli ve rock’’ imajını en iyi temsil edecek Influencer’lar ile bir araya geldik. #YSLBlackDiary etiketi altında Instagram’da ilk 45 gün sadece lifestyle iletişimi yapılarak etiketi bir marka hashtag’i olmaktan çıkarıp editorial bir hashtag haline getirdik. Böylece 45 günün sonunda paylaşılan ürün yerleştirme içerikleri de takipçide reklam kokmayan bir algı oluşturdu. Her Influencer’ın yaklaşık 1 dakikalık videolarını çekerek projeyi birçok medya türü ile destekledik, bu videolar aynı zamanda proje finalinde gerçekleştirdiğimiz etkinliğin de odak noktası oldu. 15 Nisan’da Karaköy Sumahan’da yaptığımız etkinlikte, dünyada ilk kez bir parfüm lansmanı için bir sergi düzenledik. Projede birlikte çalıştığımız Influencer’lar, 72 gün boyunca dijitalde oluşturdukları hikayenin moodboard’unu 140 X160 cm kanvaslara taşıdı. Influencer’ların kendi networklerini de davet ettiği bu etkinlik davetlilere unutamayacağı bir deneyim yaşattı.