Reklam kampanyaları stratejik bir plan üzerine kurulu olmalarına rağmen, bazen kampanya süreçlerinde beklenmeyen aksiliklerle karşılaşabiliyorsunuz. Bütçe değişiklikleri, basım hataları kimi zamansa gelen revizeler, kampanya zamanlamanızı tehlikeye sokup, sizi küçük ya da büyük krizlerle başa çıkmak zorunda bırakabiliyor.
Başkan Roosevelt'in seçim kampanyasını Yöneten George Walbridge Perkins'de, Amerika'daki 1912 seçimlerinde, başkan adayını mali krize sokabilecek talihsiz bir aksilikle karşılaşır. Roosevelt'in fotoğrafının olduğu 3 milyon adet broşür basılmıştır. Broşürü incelemek için eline alan Perkins'in dikkatini, fotografın altındaki 'Moffett Studio, Chicago' yazısı çeker. Stüdyonun telif haklarına dayalı bir milyon dolarlık tazminat davası açabileceğini farketmesi uzun sürmez ve stüdyoya şu mesajı gönderir; "Biz, Roosevelt’in başkanlık seçimleri için, kapağında senin çektiğin fotoğrafın yer alacağı 3 milyon adet kampanya broşürü basmak istiyoruz. Bu senin stüdyon için büyük bir tanıtım fırsatı. Bize, fotoğrafını kullanmamız için ne kadar ödeyebilirsin?". Stüdyodan gelen cevap; "şimdiye kadar hiç böyle bir tanıtım çalışması yapmadık ve bu bizim için büyük bir fırsat ama biz, yalnızca 250 dolar ödeyebiliriz