En iyi olmak için değil, en benzersiz olmak için strateji gerekir. Konu ne sunduğunuz değil, ne “değer” yaratabildiğiniz, öyle değil mi?
Stratejik yenilikler; tüketiciler, müşteriler ve şirketler için yeni değerler oluşturacak iş modelleri, yeni ürün kategorileri ve stratejiler gerektirir. Geleneksel yaklaşımlar artık bir işe yaramıyor. Yeni rekabet alanları açmak için tüketicilerden ve alışılmadık kaynaklardan ilham alan yenilikçi stratejiler oluşturmalısınız.
İyi tasarlanmış stratejiler hedef kitlenizin algısı, davranışları ve tutumları üzerinde istenilen etkiyi bırakır. Markanız için rekabetçi ve değer yaratan stratejiler için bize ulaşın.
Merhaba yöneticiler! Krizleri geç olmadan engellemek ve önlem almak için kurumsal iletişime üst düzeyde dikkat edin. Kurumsal iletişim planınızı oluşturmak ve paydaşlarınızı (çalışanlar, müşteriler, tedarikçiler ve yatırımcılar) etkilemek bizim işimiz.
Marka skill'lerinizi target audience'ınıza doğru mecralar üzerinden corporate bir language ile anlatırken, bir yandan da sizin için üreteceğimiz özel çözümlerimizi sense ederek kurumsal varlığınızı ihtiyacınız olan her yerde visible kılalım. (Bunu yapmıyoruz!)
Gelirinizi etkileyen karar vericiler, başta müşterileriniz olmak üzere tüm sosyal paydaşlarınız. Peki onlar sizin hakkınızda ne düşünüyor biliyor musunuz? “Bu bir kuş, bu bir uçak, hayır hayır bu Superman!”
Borsadaki değeriniz itibarınızın elinde. Peki, günümüzün hızla değişen rekabet koşulları içinde en önemli şirket performanslarından biri olarak değerlendirilen kurumsal itibar yönetiminden sizin kurumunuzda kim sorumlu?
Ateşle barutun yan yana gelmesi böyle bir şey. İyi içerik, iyi bir strateji ile yönetilirse tüm mecralar sizden bahseder!
Sosyal medya kullanımı o kadar yaygınlaştı ki düzgün kullanamayan markalar internetin tozlu raflarına kaldırılmaya, hiç hesabı bulunmayanlar ise iletişimden kopmaya mahkum oldu. Markanızın en efektif ve en az maliyetli mağazasına sahip olmak için, doğru strateji ve içerik ile kendinize sosyal medyada yer açın.
DM'den yürümenin bile stratejik adımları varken bir marka için sosyal medyayı kapsamlı düşünmemek garip olur. Kurumsal algıdan içerik stratejisine, marka konumlandırmadan müşteri ilişkilerine kadar her ayrıntıyı bir bütün olarak düşünüp sosyal medya stratejinizi detaylandırın.
Geldik, gördük ve çektik! (Veni, vidi, cepi) Ajansta görsel sanat yönetmenimizin çektiği fotoğraflar global markaların hesapları tarafından tercih edildi ve yayınlandı. Hizmet verdiğimiz markalara çektiğimiz stil-life fotoğraflara bir göz atmanızı öneririz.
Sosyal medyada yaşanan sosyal medyada mı kalır acaba? Hayır tabii ki. Kurgusu sağlam, stratejisi zekice işlenmiş kampanyanlar tüm dünyada alkışlanmayı hak ediyor. Biri de sizin markanız olabilir.
İçerik kral ise sağlam bir stratejiye bağlı içerik de sizin krallığınızdır! Markanızı sosyal medyada doğru konumlandıracak içerikler üretmeye ve hedef kitlenize hangi içerik tipinin daha uygun olacağı konusunda tartışmaya hazırız!
“İnsanlar konuşa konuşa” demişler. Artık sosyal medya iletişimi de böyle bir şey. Marka ile tüketici arasına sadece moderatör girebilir. Takipçilerinizin sorularını yanıtlayın, merakını giderin, hatta proaktif iletişim yapın. İşte o zaman en iyisi sizsiniz!
Reklamın iyisi kötüsü olmaz diyenlere inat bizim mottomuz hep daha iyi reklam! Doğru kullanılan yaratıcılık, yaptığınız işi toplumda daha geçerli, inandırıcı ve karlı hale getirecektir.
Reklam kokmayan reklam arayışı içerisindeyseniz sizi şöyle alalım. Yolda frene bastıran açık hava reklamları, kanalı değiştirtmeyen TV reklam filmleri, sayfaya tekrar tekrar baktıran gazete – dergi ilanları markanızı star yapabilir.
Çizgi altı deyip geçmeyin, bu işte alt üst ilişkisi olmaz, her iki reklam modeli bir birinin Ying & Yang’ıdır. Her ne kadar çizgi üstü büyük kitlelere ulaşmak için etkili olsa da çizgi altı reklam çalışmaları markanızı farklılaştırır. Spesifik bir hedef kitleye giden en kestirme yol buradan geçer. Başarıya giden yolda bazı kestirme yollar olduğunu söyleyebiliriz.
Markasının kurumsal yüzüne tatlı bir tebessüm kazandırmak, bütün bunları yaparken de, “Halkla İlişkiler“ kavram yönetimini doğru yapmak isteyenler tarafından tercih edildiğimiz doğrudur!
“Bir bültenimiz vardı, yayınlanacak mı acaba?” diye soran ajanslardan değiliz. İlgi çekici ve yaratıcı bir basın bülteni üretmenin öncelikli işimiz olduğunu biliyoruz. İyi içerik markanızı zeki, harika içerik ise müşterinizi zeki hissettirir.
Seçiminizi akıllıca yapın, yöntemlerinizi doğru belirleyin. İyi yönetilen bir medya iletişimi, ilk sayfada çıkacağınız reklamdan daha etkili olabilir.
Artık şirketlerin başarısı sadece ticari performanslarıyla ölçülmüyor. Ne yaptığınız kadar ne yapmadığınız da konuşuluyor. Toplumsal sorunlara el atmanın zamanı geldi!
Artık her şey bir ‘deneyim’. Etkinlik ziyaretçileriniz için bir deneyim tasarımınız yoksa, birkaç saat hoş vakit geçirilen bir aktiviteden öteye gidemez davetiniz. Kalplerde ve akıllarda iz bırakabilmek için ‘deneyim tasarımı’ şart. Bir etkinlik, markanızı hayatının aşkıyla tanıştırabilir.
Bir içerik yayınlayıp ardından insanların onu keşfetmesini beklemek ise karanlıkta gülümsemek gibidir. Online ya da offline’da kampanyanızı görünür kılmak, standartlar koymak ve doğru yönetmek için neler yapıyorsunuz?
“Bir Facebook - Twitter post yaparım. Bir kaçta blogger ile işbirliği... Oldu size ePR işte” diyorsanız baştan kaybettiniz. Dijital platformlara stratejik yaklaşmak ve değeri yüksek PR iletişimi yapmak konusunda markanıza şans verin!
Sakin olun ve sponsorunuzu gururlandırın! Sponsorluk ilişkileri artık sadece ticari değil; yaşam tarzları, deneyimler ve duyguların da önderliğinde şekilleniyor.
Kriz geliyorum demez, iletişimin doğasında vardır. Önemli olan markanın karşısına çıkabilecek her türlü senaryoya –gerçekten her türlü- A planı, B planı,... Z planı olmalıdır. A’dan Z’ye kriz planlaması için Stratejist iş başında.
Nom de Plume markalar ile Influencer’ları sağlam bir strateji ve kreatif bir konseptle bir araya getiren, markalara uzun dönemli sağlıklı Influencer ilişkileri geliştirebilmeleri için danışmanlık veren, bu sektörde yer almak isteyen Influencer’ları ise destekleyerek yol haritası çizen bir “Influencer Marketing” ajansıdır. Özellikle moda, kozmetik, lifestyle ve lüks alandaki çalışmalarımızla ilgili daha fazla bilgi almak için "İşler" sayfamıza göz atabilirsiniz.
Yaratıcı bir içeriği olmayan Influencer projesi tüketicinin aklında kalmaz, aksine ‘’yine mi reklam?’’ dedirtir. Yaratıcı ve sosyal medya ortamına uygun doğal içerikler üreterek rakiplerinden ayrışmak istemeyen marka var mıdır?
Siz de bir yayıncı olarak kitleleri etkileyebileceğinizi mi düşünüyorsunuz? Bu zorlu yolda iyi bir yol arkadaşına ihtiyacınız olabilir. Neyse ki biz varız.
Gerek birlikte çalıştığımız markalar gerekse Influencer’lar için en önemli noktalardan biri iyi bir raporlama. Analiz olmadan pazarlama olur mu?
Influencer Marketing günümüzün ve geleceğin en popüler pazarlama araçlarından biri. Influencer'lar ile sürekli iletişimde olmak markanızın sadece bugünü değil yarını için de yapabileceğiniz en iyi yatırımlardan biri.
Bir Influencer projesinin başarısı başından sonuna kadar doğru bir şekilde yönetilmesine bağlıdır. Doğru Influencer’ların seçilmesi, optimum zaman planlamalarının yapılması, Influencer’lar için detaylı içerik yol haritalarının ve ilham verici moodboard’ların hazırlanması ve bizi biz yapan diğer her şey...